Příběh zaměřovacího technika: Vnitřní stínění – látkové rolety

Rolovací garážová vrata – obecné informace
7.10.2016
Rolovací garážová vrata – obecné informace
7.10.2016

„Jednoho dne jsem přijel na zaměření látkový rolet k našemu zákazníkovi. Zaměření probíhalo velice poklidně a s pánem jsme si dobře popovídali.

Při samotném měření jsem předložil vzorník na látky, aby si muž se ženou vybrali látku, která jim bude vyhovovat dle jejich představ. Poté jsem se doptal na další barvy komponentů, způsob a strany ovládání, které při zaměření k látkové roletě patří a zapsal si je do zaměřovacího protokolu.

Na otázku, jaký mají překlad nad oknem nebo zdali mají zateplení, mi bylo odpovězeno, že se jedná o železobetonový překlad. Poklepáním jsem zjistil, že se jedná o tvrdé zdivo, takže by to tomu mohlo odpovídat a poznamenal jsem pro naše kluky na montáž, aby si připravili správné nářadí. Zaměřovací protokol jsme si společně prošli a poté podepsali.

Nastala montáž. První roletu se podařilo namontovat, ale už to dřelo. Při pokusu o montáž se na montážníka začal sypat překlad, neboť se jednalo o hrachovinu neboli rozsypaný beton.

Při montáži látkové rolety, která se kotví na obou stranách pomocí 2 šroubů, je těžké najít správné místo kotvení, když se na Vás vysype překlad. Standardně se dodává bez montážního profilu. Montáž se musela přerušit a nastalo přemýšlení o způsobu kotvení. Nejlépe vyšla možnost vypodložení úhelníkem po celé délce okna, který se přivrtá do ostění na libovolných místech a poté se do něj ukotví látková roleta. Je to náklad navíc, ale někdy se nedá nic jiného dělat. Při výsledné práci ani není poznat, že by tam úhelník nepatřil.“

 

Malá rekapitulace:

látková roleta je žádaná pro: stínící a designový prvek do vnitřních prostor obytných či komerčních

látkové rolety vyřeší: zastíní prostor při slunných měsících, při večerních hodinách slouží k soukromí, nahradí jako designový prvek záclonu či závěs, lze vybrat z různých druhů propustnosti látek a barevného provedení

umíme namontovat když: zjistíme správný materiál do kterého kotvíme, nezpůsobí například, že nejde otvírat okno při montáži do ostění

Problém může nastat, když: zákazník nahlásí špatný typ překladu viz příloha (nahlášen železobetonový překlad, ale při montáži zjištěno, že se jedná o duté cihly -> vyřešeno sádrováním a zapravením)

Nedokážeme namontovat když: není vhodný materiál (podklad) kotvení nad oknem (hrachovina, ocelové „íčko“, …)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.