Zapomínáte při úklidu na žaluzie?

Vybíráte žaluzie a nedokážete se rozhodnout?
27.9.2022
Venkovní rolety a mráz
29.9.2022
Vybíráte žaluzie a nedokážete se rozhodnout?
27.9.2022
Venkovní rolety a mráz
29.9.2022

Zapomínáte při úklidu na žaluzie?

 

Všimli jste si, že vaše žaluzie jsou zaprášené a nemají už takovou barvu jako dřív? A dopřáváte jim péči v podobě úklidu nebo jen jednou ročně si na ně vzpomenete?

Možná tady bude kámen úrazu. Poradíme vám, jak na správnou údržbu žaluzií, aby se zajistila jejich dlouhá životnost.

Většina žen si na žaluzie vzpomene jednou do roka, a to při vánočním úklidu. Přitom by stačilo, aby při běžném úklidu se na žaluzie nezapomínalo. Je rozdíl, jestli při běžném úklidu použijete prachovku a žaluzie zbavíte prachu nebo zda jednou ročně požijete hadru a snažíte se žaluzie vyčistit po ročním prášení. Jestliže do běžného úklidu zařadíte i žaluzie, tak postačí prachovka nebo vysavač, který žaluzii zbaví prachu. Ale žaluzie musí být sklopené, nejprve z jedné a následně z druhé strany, jelikož mají lehkou a křehkou konstrukci a mohly by se nenávratně zničit. Pokud se rozhodnete použít místo prachovky vysavač, stačí jej mít na nejnižší výkon, jaký jde.

Jestliže máte žaluzie již na pohled mastné, je nutné, abyste je očistili vlhkým hadrem či houbičkou. Na žaluzie nemusí být žádné speciální přípravky, postačí vám voda s jarem. Pokud by ale byly žaluzie velmi mastné, tak musíte sáhnout po nějakém přípravku, který dokáže zbavit mastnoty. Nejosvědčenější jsou přípravky s přidáním octa, ale klidně vám postačí i octová voda. Naneste přípravek či octovou vodu pomocí houbičky na žaluzie, nechte chvíli působit, poté setřete a osušte lamely suchým hadříkem. Po této proceduře vás ale mytí oken nemine. Tak s chutí do toho, za chvíli máte hotovo.

A nezapomeňte, že při manipulaci se žaluziemi musíte být opatrní, aby se žaluzie nezničily.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.