Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům společenství vlastníků jednotek a bytových družstev, říká spokojený předseda BD Modřany

Po instalaci venkovních rolet, si již nestěžujeme na nesnesitelné vedro, chválí předokenní rolety předseda SVJ Hřebečská pan Hruška
10.8.2023
Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům SVJ a BD, prohlásil spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023
Po instalaci venkovních rolet, si již nestěžujeme na nesnesitelné vedro, chválí předokenní rolety předseda SVJ Hřebečská pan Hruška
10.8.2023
Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům SVJ a BD, prohlásil spokojený předseda BD Modřany
15.8.2023

Na jaře letošního roku jsme úspěšně dokončili další montáž venkovních rolet na panelový dům v pražské části Praha 12. V rámci zakázky panelový dům v ulici Pejevové 3126/7 jsme nainstalovali 94 venkovních rolet a 73 sítí proti hmyzu.  V rámci propagace naší společnosti jsme oslovili předsedu bytového družstva MODŘANY 3126 pana Ivana Fidlera, který nám odpověděl na pár krátkých dotazů.

Dobrý den, pane Fidlere. Děkuji, že jste si na mě udělal čas. Váš panelový dům se nachází v pražské čtvrti Modřany. Jak se Vám žije v této oblíbené lokalitě?

Pokud mohu mluvit za obyvatele našeho domu, z nichž většina žije v Modřanech již desítky let, řekl bych, že se v Modřanech žije dobře, a to z řady důvodů. Je zde výborná dopravní dostupnost do centra města, nedávno se rozšířila tramvajová trať, která bude výhledově navazovat na nově budované metro D. V blízkosti máme řadu obchodů, polikliniku, mateřské i základní školy.

V oblasti je spousta zeleně, sportovního využití, obchodů i služeb. Nehledě na skvělou dopravní dostupnost. Jste spokojen s tím, co Modřany nabízejí?

Jak jsem již výše uvedl, z tohoto hlediska můžeme být v Modřanech opravdu spokojeni – služby se postupně rozšiřují, během posledních let zde navíc byla otevřena řada kvalitních restaurací a kaváren. Můžeme pochválit i novou budovu radnice, která je nejen zajímavou architektonickou stavbou, ale konečně po dlouhých letech soustředila veškeré služby pro občany do jednoho místa. Jak říkáte, máme zde i opravdu spoustu zeleně, velmi oblíbené jsou procházky či cyklistické výlety do Modřanské rokle, Kamýckého lesa či kolem Vltavy.

Můžete nám v krátkosti popsat Váš dům? Kolik v něm přibližně žije lidí, jaké věkové skupiny a tak podobně.

Co se týče velikosti a počtu obyvatel, řadí se náš dům s 23 byty mezi středně velké. Většina obyvatel jsou starousedlíci, kteří zde žijí prakticky již od výstavby domu v 80. letech, či zde případně žijí jejich děti, které již samy založily rodiny.

Kde vznikla prvotní myšlenka k pořízení venkovních rolet?

Zamýšleli jsme se nad tím, jak zvýšit komfort obyvatel našeho domu. Vzhledem k nevyzpytatelným klimatickým podmínkám jsme usoudili, že ochrana bytů před nadměrným horkem a světlem bude dobrou investice do pohodlí a kvality života obyvatel v našem domě.

Jsme rádi, že jste si vybrali naši společnost. Vybírali jste i z nabídek konkurence a případně jaké rozdíly jste v nabídkách postřehl?

Během výběru dodavatele jsme zvažovali několik variant a nabídek. Rozhodli jsme se pro vaši společnost především kvůli vašemu profesionálnímu přístupu, kvalitnímu zpracování nabídky a rozumným cenám.

Od původního kontaktu po finální realizaci, probíhá spousta jednání. Jste spokojen s komunikací našich pracovníků?

Komunikace s vašimi pracovníky byla velmi dobrá a příjemná. Vždy nám ochotně a včas poskytli veškeré potřebné informace a odpověděli na naše dotazy.

V červenci přišla velká vlna veder. Je v bytech již poznat, že rolety snižují teplotu v jednotlivých místnostech?

Ano, od července jsme již zažili několik velmi teplých dnů a rolety se osvědčily. V bytech je příjemnější teplota, což nám umožňuje lépe snášet horké letní dny.

Máte již od obyvatel nějakou zpětnou vazbu na fungování rolet a jejich využití?

Od obyvatel máme pozitivní zpětnou vazbu na fungování rolet, uvádějí, že rolety jim poskytují vyšší komfort a ochranu před slunečním světlem.

Doporučil byste společnost Almma i dalším předsedům SVJ a BD?

Společnost Almma bychom jistě doporučili i dalším předsedům společenství vlastníků jednotek a bytových družstev. Vaše profesionální služby a kvalitní provedení nás naprosto uspokojily, a jsme rádi, že jsme se rozhodli pro spolupráci s vámi.

 

Moc Vám děkuji za vaše odpovědi.

 

Mgr. Ondřej Huml

Marketingový pracovník Almma s.r.o.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.