ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
21.5.2024
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
21.5.2024

KOORDINÁTOR MONTÁŽÍ

35.000 až 45.000,- Kč měsíčně
(zastoupení Dobříš)

Co od Tebe očekáváme:

Organizační a komunikativní dovednosti, ochotu, příjemné vystupování, pečlivost a spolehlivost. Tvým úkolem bude příjem nových zakázek, vytváření montážního plánu tak, aby byli všichni montážní technici vytíženi, aby naplánované zakázky byly včas pro montáž kompletně připraveny. K tomu patří i kontrola hotových zakázek a vhodné, rychlé řešení nedokončených.

Požadavky na danou pozici:

  • Středoškolské vzdělání nebo výuční list
  • Výborné organizační schopnosti
  • Počítačové dovednosti (MS office), především Excel
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost komunikace
  • Ochota učit se novým věcem
  • Odolnost vůči stresu

Hlavní náplň práce:

  • Evidence nových zakázek
  • Ověřování připravenosti zakázek
  • Plánování montáží a servisů
  • Komunikace se zákazníkem
  • Motivace montážních techniků
  • Příjem servisních oprav
  • Zpracování cenových nabídek pro servisní opravy
  • Zkušenosti s plánováním výhodou

Co můžeme nabídnout:

  • Stabilní firma
  • Stabilní firma
  • Práce na plný úvazek
  • Smlouva na dobu neurčitou
  • Stravenky
  • Služební telefon
  • Příspěvek na dopravu
  • Firemní akce a školení
  • Bonusy/prémie
  • Sleva na firemní výrobky a služby

V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail:
kindlova@almma.cz, tel: +420 725 044 290

Comments are closed.

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.