Rolety od firmy Almma
18.6.2024
Rolety od firmy Almma
18.6.2024

Na konci letošního velmi horkého léta jsme dokončili montáž rolet v panelovém domě v Bohnicích pro SVJ Poznaňská 431,432,433. Sešli jsme s místopředsedkyní SVJ paní Jiřinou Dolejšovou, aby nám pověděla jak přišel „nápad rolety“.

Jak Vás napadlo pořídit si rolety?

Důvod byl jasný. A to velké horko v bytech, zejména v garsonkách, které jdou těžko vyvětrat. Byty 3+1 jsou na tom trošku lépe, mají okna na obě strany, tam se větrá lépe.

A přímo jste věděli, že to budou rolety?

O stínění jsme přemýšleli. Dostali jsme od Vás prospekt o roletách. Navštívili jsme Váš showroom a moc se nám to líbilo. Vše nám bylo ukázáno a vysvětleno. Takže jsme se rozhodli, že pořídíme rolety. Museli jsme udělat výběrové řízení. Od Vás byla nabídka nejlepší.

Jak vše probíhalo?

Velmi dobře. Jakmile se u nás na shromáždění vše odsouhlasilo, rozjela se akce rolety.  Komunikace s Vámi byla perfektní. Načasování zaměření a následně montáž proběhla ke vší spokojenosti. Nájemníci spolupracovali, byli doma, kdy bylo naplánováno. Takže paráda.

U Vás se montovalo zrovna v těch velkých vedrech.

Ano. Obdivovali jsme montéry. Montovali opravdu celé dny. Napsala jsem Vám hned pochvalu, protože to bylo obdivuhodné.

Moc děkujeme.

Takže ještě rolety vyzkoušet a doufáme, že bude maximální spokojenost.

Ještě jsme nějaké horké dny stihli, ale dům už je velmi prohřátý. Takže příští léto to určitě bude lepší, na to se těšíme.

Ať rolety všem obyvatelům dobře slouží jak v létě proti horku, tak i jako doplněk na spaní, příjemně zatemní Vaši ložnici či dětské pokojíčky.

A ještě jednou děkujeme za pochvalu:

Dobrý den Vážení,

chtěli bychom udělit Vašim technikům, kteří montovali rolety v našem SVJ Poznaňská 431,432,433 v týdnu 12.8 - 16.8.2024

velikou pochvalu za jejich práci. V takovém horku jaké v tomto týdnu panovalo pracovat 12 hodin denně ve výšce bylo úctyhodné. Všichni nájemníci si jejich přístup pochvalovali.

S přáním hezkého dne

Za výbor SVJ
Mgr. Libor Kouba
Jiřina Dolejšová

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.