SVJ Poznaňská 431,432,433
22.10.2024
SVJ Poznaňská 431,432,433
22.10.2024

STÍN A BEZPEČÍ NA DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ

"Syn našel levnější firmu, ale provedení se nedá srovnat."

paní Horáková

"Tady v přízemí se cítím s roletami více v bezpečí."

paní Horáková

Na konci srpna 2024 jsme dokončili montáž rolet pro SVJ Krčská 981/50. Dům se nachází v městské části Prahy 4, v Krči, jen pár kroků od právě budované nové stanice metra D. Oslovili jsme jednu z obyvatelek tohoto domu paní Horákovou, aby se s námi podělila o to, proč si nechali od firmy ALMMA vyrobit a namontovat venkovní rolety.

Jak Vás napadlo pořídit si venkovní rolety?

Rolety jsem si vždycky přála. Znám je jak od syna tak od vnučky, kteří je mají doma také. V létě je u nás v domě velké vedro, tak jsem věděla, že je to výborná věc právě do těchto parných dnů. Já zrovna bydlím v přízemí, tak i z bezpečnostních důvodů.

Jak jste si vybrala firmu ALMMA?

Chodím kolem Vaší prodejny na Antala Staška nakupovat, tak jsem se jednoho dne u Vás zastavila a byla mile potěšena Vaší ochotou vše ukázat a vysvětlit. Kvalita byla u mě na prvním místě. Předhodila jsem tento nápad našemu předsedovi SVJ. Obchodní zástupce nám přišel vše ukázat a vysvětlit na schůzi našeho SVJ. Několik bytových jednotek si tedy objednalo rolety od Vás, někteří včetně mě i se sítěmi.

Jak vše probíhalo?

Poslali nám cenovou kalkulaci, uvítali jsme i hromadnou slevu, protože jsme si rolety každý hradil sám. Od rozhodnutí jsme měli do necelých dvou měsíců rolety namontovány. Všichni pracovníci firmy, jak technici, tak montéři byli velmi vstřícní ohledně domlouvání termínů zaměření a montáží. Realizace totiž probíhala to zrovna v období dovolených.

Jste tedy spokojeni?

Určitě, já moc. V létě jsem se nebála větrat, tady v přízemí se cítím s roletami více v bezpečí hlavně v noci.

Oceňuji elektrické ovládání, které je jednoduché a velmi praktické. Od vnučky znám manuální a nemám na to sílu. Za takové věci si ráda připlatím.

Doporučila byste rolety tedy svým známým?

Samozřejmě. Rodina u mě obdivuje, jak je to pěkné včetně sítí a závidí mi dálkové ovládání.

Našla bych asi levnější firmu jako třeba má syn, ale provedení se nedá srovnat. Peněz za takto provedený výrobek určitě nelituji.

A na závěr nějaké připomínky?

Nemám, moc děkujeme za vše od předvedení rolet, fakturaci, záruku až po montáž rolet.

A my paní Horákové děkujeme za výborný domácí karamel, který vyrábí a obdarovala nás.

"Rodina obdivuje, jak je to pěkné a závidí mi dálkové ovládání."

paní Horáková

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.