SVJ Krčská 981/50
4.2.2025
SVJ PSOHLAVCŮ
18.2.2025
SVJ Krčská 981/50
4.2.2025
SVJ PSOHLAVCŮ
18.2.2025

Před nedávnem dokončila naše firma ALMMA zakázku pro SVJ Jabloňová, které se  nachází v panelovém domě v Záběhlicích.

Sešli jsme se s předsedou tohoto SVJ, panem JUDr. Dosoudilem, který je tuto funkci v SVJ zastává  úctyhodných 23 let. Rád nám zodpověděl pár otázek.

Nápad na realizaci rolet:

Myšlenku pořídit rolety jsem měl už několik let. V létě je v bytech velké vedro, okna a balkóny jsou situovány na jih. Určitě je to praktické i v zimních měsících, k zatemnění pokojů a odhlučnění od hlavní silnice.  Dostali jsme od Vás leták a sídlíte nedaleko, tak jsem vše poptal, abych mohl návrh přednést na schůzi.

Spolupráce s firmou ALMMA:

Dostali jsme příznivou cenu i přesto, že se rolety nedělaly do všech bytů.  Komunikace, zaměření a montáž probíhala bezvadně. Rolety mají elektrické ovládání, projednali jsme kam dát vypínače, je to perfektní.

 Od zaměření jsme měli rolety namontovány do dvou měsíců. Vaši pracovníci jsou sympatičtí a ochotní.

Připomínky, ohlasy….

Připomínky nemám. Jsem spokojený. Čekal jsem ale, že se přihlásí více uživatelů bytů.  Tady je asi třetina bytů pronajatých. A majitelé do těchto bytů moc neinvestují. Kdyby se přihlásili dodatečně, rád opět zorganizuji realizaci pro ně určitě od Vás. Dělám tuto práci už dlouho a rád bych, kdyby se s každým spolupracovalo jako s Vaší firmou. Děláte to dobře.

My děkujeme i za krásný email:

Dobrý den,
chci Vám tímto poděkovat za Vaši péči o zákazníky.
Před časem jsme u Vás objednali pro část členů SVJ na základě Vaší nabídky rolety do oken.
Veškerá komunikace s paní Kovářičovou a posléze bezchybná realizace je příkladem kvalitní práce všech zúčastněných na zakázce.
Po dnešní návštěvě Vaší reprezentantky hodnotíme vaši péči o zákazníky jako nadstandardní. V případě, že by byl v budoucnu zájem i dalších členů SVJ, případně i někoho dalšího z okolí nebo okruhu našich známých, určitě Vaši firmu doporučíme.
Přejeme Vám do budoucna hodně úspěchů ve Vaší činnosti.

JUDr. Pavel Dosoudil, předseda výboru SVJ Jabloňová 1675 -1720

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.