SVJ JABLOŇOVÁ
18.2.2025
SVJ JABLOŇOVÁ
18.2.2025

SVJ PSOHLAVCŮ

Koncem léta 2024 jsme dokončili montáž rolet pro SVJ PSOHLAVCŮ v panelovém domě v blízkosti pražského nákupního centra Novodvorská PLAZA. Zeptali jsme se předsedy SVJ, pana Hájka na pár otázek ohledně realizace zakázky od firmy ALMMA.

Jak vznikl nápad na pořízení rolet?

O roletách jsme přemýšleli dlouho z důvodu velkých veder v bytech v letních měsících. Nejdříve jsme nechali zateplit panelák a pak vybírali firmu na rolety.

O Vás jsme věděli z místních novin Tučňák, sídlíte totiž nedaleko a tak jsme Vás oslovili.

Jak probíhala komunikace s naší firmou?

Na schůzi SVJ nám Váš zástupce p. Čtvrtník byl vše ukázat a vysvětlit, což bylo velmi užitečné. Líbilo se nám technické zpracování.

Dostali jsme cenovou nabídku, kde jsme ocenili množstevní slevu. Takže jsme se shodli, že rolety pořídíme od Vás.

Komunikace od poptávky přes zaměření až po samotnou realizaci probíhala perfektně.

To jsme rádi.

Opravdu spokojenost velká, určitě mohu jenom doporučit. Rolety vypadají perfektně, jsme spokojeni s elektrickým ovládáním, které je velmi praktické.

Věřím, že ohlasy obyvatelů domu budou kladné až nám začne zase léto a rolety plně využijí.

Moc děkujeme. Poslal jsem poděkování Vašemu šéfovi.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.