Jaký je rozdíl mezi předokenními roletami a venkovními roletami?

Předokenní rolety do celého paneláku
24.1.2022
Venkovní žaluzie
Rozhodujete se zda venkovní rolety nebo žaluzie?
17.2.2022
Předokenní rolety do celého paneláku
24.1.2022
Venkovní žaluzie
Rozhodujete se zda venkovní rolety nebo žaluzie?
17.2.2022

Napadá vás u pročítání a hledání podrobnějších informací o stínících produktech otázka, jaký je vlastně rozdíl mezi předokenními roletami a venkovními roletami?

Rozdíl byste hledali marně. Oba termíny totiž označují identický produkt.

 

Předokenní roleta neboli venkovní roleta je exteriérový stínící produkt – v naší realizaci z vysoce odolného hliníku plněného polyuretanovou pěnou. Tato roleta kromě stínění poskytuje i tepelnou izolaci a má i bezpečnostní funkci.

Dva různé názvy pro totéž mohou ty, pro které není stínící technika denním chlebem, snadno zmást. Někdo si mylně představí pod pojmem předokenní rolety výhradně rolety umístěné před oknem domu a pojem venkovní rolety se mu může spojit se zakrytím pergoly nebo něčeho venku apod. Ovšem i přes různorodé umístění jsou venkovní neboli předokenní rolety stále totéž, zkrátka tento produkt má velmi všestranné využití. Jsou na oknech bytů a rodinných domů i na celých panelových a bytových domech. Stejně tak jimi zakrýváme balkóny, pergoly, vchody a vjezdy.

Mezi vyhledávané vlastnosti předokenních / venkovních rolet patří schopnost vytvořit stoprocentní stín, umění v létě významně ochladit a v zimě oteplit interiér díky výborným izolačním vlastnostem, i to, že svojí pevností pomáhají chránit naše bezpečí před zloději, naše uši před venkovním ruchem, že jsou odolné proti nepřízni počasí a že díky nim máme soukromí.

Předokenní / venkovní roleta je nejenom v naší nabídce, ale i ve světě stínící techniky špičkový produkt, na který se naše firma Almma s.r.o. zaměřuje již od roku 1999 včetně montáže.

Pokud vás zajímávíce, zveme vás na náš web do části Venkovní rolety, kde najdete podrobné a ucelené informace včetně možnosti nezávazné cenové kalkulace.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Montáž zdarma lze uplatnit pouze při uzavírání nové smlouvy na venkovní rolety, venkovní žaluzie a screenové rolety. Na již uzavřené smlouvy nelze akci využít. Jednotlivé slevové akce není možné kombinovat. Akce platí při objednání zakázky a zaplacení zálohy do 31. 3. 2024. Montáž zakázky musí být provedena nejdéle do 31. 5. 2024.

5 LET ZÁRUKA DÍKY GARANČNÍMU SERVISU

Standartní záruku na výrobky (24 měsíců) si můžete prodloužit až na 5 let (60 měsíců) tím, že na nich bude jednou ročně po dobu pěti let prováděn garanční servis. Tím se záruka prodlužuje vždy o rok (do dalšího garančního servisu).

Garanční servis je třeba si objednat na e-mailu servis@almma.cz nebo na telefonním čísle +420 725 003 970. Garanční servis je zpoplatněn dle aktuálního servisního ceníku.

Tato možnost prodloužení záruky se vztahuje na výrobky:

  • předokenní rolety Almma
  • garážová vrata
  • venkovní žaluzie
  • screenové rolety

Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není součástí prodloužených záruk a cena za práci a dopravu se řídí platným ceníkem servisních oprav Almma.

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna pouze po předložení záručního listu (předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán objednateli opravy.

REKLAMACE MOTORU

Na motory Somfy je poskytnuta záruka po dobu 5 let (60 měsíců). Tedy i v případě zániku záruky na rolety (24 měsíců), stále trvá záruka na motor jako takový. V případě zjištění závady motoru, bude tento odeslán na reklamaci k výrobci motoru. Na vyřízení reklamace platí standardní zákonná lhůta 30 dnů. Almma v takovém případě zprostředkuje reklamační zásah (posouzení a případná demontáž motoru za účelem vyřízení reklamace). Protože po uplynutí 24 měsíční záruční doby rolet již tyto nejsou v záruce, je doprava, výměna/demontáž motoru zpoplatněna dle aktuálního servisního ceníku Almma.

Servisní zásah pak může probíhat následně:

1. Roleta zůstane demontovaná = bez motoru po dobu nutnou pro vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace (dle posouzení výrobce na základě záručních podmínek) vám bezodkladně poskytneme nový kus motoru.

2. Po domluvě je možné motor přímo na místě vyměnit za nový kus (bez posouzení výrobcem). V tom případě Vám bude nový motor účtován. Bude-li pak výrobcem reklamace uznána, necháme vám namontovaný nový motor a účtovanou částku vám bezodkladně vyplatíme na účet.